2011年2月13日 星期日

八卦。鬼话

有啲人好假
可能够夸

一讲成二
二讲成四
三六变成六十四

虽然段段浮华
但系好难睇化

边句真
边句假
外局人
唔知呷

处处坏话
真真假假
通通八卦
是非嘴边挂

黎哋八卦
我至憎呷

虽然我唔系你边一个
朋友唔比你多
但你无权乱甘话我

你同我
除左多嘴过我
你眼耳鼻都冇赢我

如果你真係唔爽我
你大可远离我

仲梯我唔顺
就当面讲啦

背后支箭
有啲难忍
有啲心淡

原来一直以嚟
我係个傻瓜
似第二个阿娇
好傻好天真


唔紧要
可能
我未够八卦
够夸

佢地既鬼话
时候学返两句
三八下

4 則留言:

  1. 人地话你
    代表你仲有竞争价值。。。
    佢地地鬼话
    识下,知道、三八下就好了
    但是冇学佢地握。。
    如果你学,马等于同佢地一样样

    回覆刪除
  2. 某紧张~学黎明白蛤伞。。识左咪知己知彼咯~XD

    回覆刪除
  3. 点解 好似 RAP 歌甘给?

    回覆刪除